Rodzaje wewnętrznych stojaków reklamowych
Biznes

Rodzaje wewnętrznych stojaków reklamowych

Stojaki reklamowe mogą być szeroko zaklasyfikowane jako wewnętrzne lub zewnętrzne, w zależności od ich przeznaczenia. Stojaki zewnętrzne wymagają dodatkowej ochrony przed różnymi czynnikami, podczas gdy stojaki wewnętrzne są zwykle lekkie, przenośne i łatwe w instalacji. Stojaki reklamowe mogą mieć różne kształty i rozmiary, dzięki czemu nadają się do wielu zastosowań.

Konstrukcja stojaków wewnętrznych

Stojaki reklamowe mogą na podłodze, opierać się na ścianie lub sięgać aż do sufitu. Zazwyczaj tego typu elementy wyposażenia są używane w bannerach stojących. Głównymi elementami stojaków reklamowych są podstawy, słupki, tkaniny, złącza i zaciski. Podstawy przyjmują całą masę stojaka i zapewniają stabilność. Słupki podtrzymują tkaninę i utrzymują ją w stanie rozciągniętym. Różne typy stojaków są dostępne w zależności od kombinacji podstaw i słupów, których używają. Najpopularniejszymi stojakami reklamowymi użytkowanymi w budynkach biurowych są stojaki krzyżowe i bazowe.

Stojaki krzyżowe i bazowe

Niewielkie stojaki krzyżowe są najlepsze dla lekkich, wąskich bannerów. Mają jedną aluminiową podstawę w kształcie litery X, która może mieć różną szerokość. Tego typu stojak zazwyczaj jest lekki i bardzo mobilny. Krzyżowe stojaki reklamowe są łatwe do zmontowania i można je połączyć ze sobą w ciągu kilku minut. To doskonałe rozwiązanie do ​​punktów sprzedaży, a także do biur lub punktów informacji na prezentacjach i konferencjach. Każdy dobry producent stojaków reklamowych posiada takie produkty w swojej ofercie. Natomiast stojaki bazowe posiadają bliźniacze podstawy z dwoma biegunami, które stoją po obu stronach banneru. Dzięki temu nadają się do szerszych transparentów, które nie mogą stabilne z pojedynczą podstawą i słupkiem. Są lekkie, ważą około 4 kg i są idealne do tworzenia efektownych zestawień z większymi banerami.

Stojaki sztandarowe

Stojaki tego typu nadają się do reklam o różnej wielkości, ze względu na używane przez nie słupy teleskopowe. Mają dwie podstawy, które sprawiają, że reklama rozprzestrzenia się pomiędzy biegunami. Słupy nie utrudniają widoczności żadnej części bannera, więc mogą być również używane do dwustronnych transparentów. Dobry producent stojaków reklamowych powinien dysponować takimi produktami.Tablice tego typu stojaków mają cylindryczny element z tworzywa sztucznego na górze i na dole, który nadaje całemu banerowi wygląd ramki. Słupy teleskopowe, które można wyciągnąć i zablokować w dowolnym miejscu, umożliwiają elastyczność na wysokości tablicy, która może mieć niemal dowolną szerokość.

Zapraszam po więcej informacji na stronę producent stojaków reklamowych – Brooklyn.pl.

https://pedes2016.org/fenomen-lokalnych-wycieczek-w-turcji/ https://inclusion-fp7.org https://hankasa.com.pl