Hotele o profilu konferencyjnym to coraz częściej spotykany biznes w Polsce. Ten rodzaj hotelu umożliwia nie tylko klasyczne przyjmowanie indywidualnych klientów, ale i profesjonalną obsługę spotkań biznesowych, eventów czy konferencji dla firm. Aby jednak móc pełnić ten drugi rodzaj usług, konieczne jest odpowiednie przygotowanie budynku. Co jest najważniejsze?
Idealny hotel konferencyjny – jak go rozpoznać?
Z pewnością najważniejszym elementem w budynku będą sale konferencyjne – powinno być ich kilka. Każda z nich ma być przygotowana na przyjęcie innej liczny gości. Jedne mogą być kameralne – przeznaczone dla kilku czy kilkunastu gości. Inne powinny móc pomieścić do 100 osób. Dzięki takiemu zróżnicowaniu właściciele hoteli mogą spełniać wymagania klientów biznesowych o dowolnych wymaganiach.
Jak wyposażyć sale konferencyjne?
Sale konferencyjne udostępniane przez hotele powinny posiadać odpowiednie wyposażenie. Standardem są oczywiście wygodne, klasyczne krzesła lub krzesła z niewielkimi, wysuwanymi blatami. W mniejszych, kameralnych salach spotkania organizowane są przy jednym stole, przy którym stoi kilka wygodnych foteli. W salach konferencyjnych nie może zabraknąć rzutnika, mównicy czy katedry, również tablicy, najlepiej kilku białych tablic do pisania specjalnymi pisakami. W oknach powinny znajdować się rolety, które pozwolą na zaciemnienie pomieszczenia podczas wyświetlania slajdów.
Istotnym zagadnieniem jest także obsługa sal. Powinni być to wykwalifikowani kelnerzy oraz hostessy.
Szukasz odpowiedniego miejsca na nocleg podczas dłuższej delegacji? Sprawdź Hotel Lord – noclegi blisko lotniska – Warszawa. W ofercie obiektu znajdują się wysokiej klasy pokoje gościnne, doskonała restauracja z doświadczonymi kucharzami oraz liczne sale konferencyjne, idealne do organizacji spotkań biznesowych.