Technologia

Czy inwestowanie w reklamowy pendrive z nadrukiem jest warte zachodu?

Pendrive z nadrukiem formowym dla klientów okazuje się być niezwykle skutecznym posunięciem, jeśli chodzi o zrobienie dobrego pierwszego wrażenia, a także stworzenie więzi z obdarowanymi. Wręczanie długopisów z logo firmowych czy ulotki już dawno odeszło do lamusa. Dzisiaj trzeba wyjść do potencjalnych klientów z czymś wartościowym i pokazać im, że się liczą. Czy rzeczywiście pendrive z nadrukiem może w tym pomóc?

Moc gadżetów upominkowych

Przeglądając katalogi z gadżetami reklamowymi, czasami nie można wyjść wręcz z podziwu, gdyż niektóre firmy wykazują się niezwykłą kreatywnością. Wszystko po to, aby wyróżnić się na tle konkurencji i dotrzeć do jak największej grupy docelowej. Obecnie chyba nie ma rzeczy, która byłaby niemożliwa do wykonania.

W czołówce gadżetów reklamowanych znajduje się między innymi pendrive z nadrukiem, ze względu na to, że jest on praktyczny i funkcjonalny, a do tego niezwykle przydatny na co dzień. Stawiając na tego typu gadżety, można liczyć na to, że nie trafią one od razu do kosza czy na dno szuflady, ale będą w ciągłym użytkowaniu, a więc logo widniejące na nadruku pendrive’a będzie stale ukazywało się jego użytkownikowi.

Pendrive z nadrukiem lepszy niż długopis czy kubek z logo firmy?

Jako, że reklama jest dźwignią handlu, to zainwestowanie w gadżety reklamowe okazuje się być rozsądnym posunięciem. Chociaż większość firm stawia dzisiaj na reklamowanie się głównie za pomocą portali społecznościowych, e-mail marketingu czy też stron internatowych, to nadal wiele z nich nie rezygnuje z promowania się także w realu, co z pewnością działa na ich korzyść.

Jednak, aby gadżety reklamowe zwiększyły zyski, a nie przyniosły firmie strat, to wybierając je, należy wziąć pod uwagę przede wszystkim to, w jaki sposób i jak często klient będzie sięgał po reklamowy przedmiot. Chodzi tutaj właśnie o to, do czego będzie mógł go wykorzystać. Dawniej hitem były kubki z nadrukiem które zalęgają w większości szafek, a dzisiaj furorę robią pendrive’y z nadrukiem z logo firmy. Jest on mały i użyteczny dla klienta, dlatego też staje się wartościowym przedmiotem.

Na jakie pendriv’y z nadrukiem się zdecydować?

Wybierając pendrive z nadrukiem, należy wziąć pod uwagę jego pojemność, od której zależy to, ile danych klient będzie mógł na nim pomieścić. Oczywiście im większa pojemność, tym upominek staje się cenniejszy dla klienta.

W celach reklamowych zwykle stawia się na pendrive’y z nadrukiem nazwy danej firmy czy też jej logo, których pojemność wynosi ponad 2 GB. Godnym polecenia rozwiązaniem są te urządzenia, które mają około 5 GB pojemności, czyli podobnie jak w przypadku płyty DVD. Należy też zwrócić uwagę na prędkość gadżetu.

Artykuł powstał we współpracy z Pola Studio